www.buforstudio.pl
Waluty:
jeansy lee damskie ,spodnie lee,jeansy damskie lee ,szorty kąpielowe męskie decathlon ,szorty męskie kąpielowe ,spodnie dresowe męskie
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Na stronie internetowej chcemy, abyś był szczęśliwy, chętnie przyjmujemy zwroty w ciągu 15 dni od otrzymania. Możemy jednak przyjmować zwroty tylko w przypadku wadliwych produktów, które są w oryginalnym stanie, nie zostały zużyte, zmienione lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Towar musi zostać zwrócony w jednym mailingu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wielokrotnego zwrotu w różnych momentach z jednego zamówienia.

Powrót

Twoja satysfakcja jest tym, do czego dążymy. Oferujemy Ci kompleksową politykę zwrotów. Zanim zwrócisz towary.

Kupujący jest odpowiedzialny za opłatę transportową za zwrócony przedmiot i bezpłatną opłatę manipulacyjną, dlatego przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt z nami wszystkimi pytaniami i wątpliwościami. Zwrot zostanie zaksięgowany na koncie Twojej karty kredytowej w ciągu 3-5 dni po otrzymaniu zwrotu

Wymiana Zapamiętaj wpisz NR ZAMÓWU i powód zwrotu na opakowaniu. Możesz zwrócić przedmioty w ciągu 10 dni od otrzymania produktów. Należy je zwrócić wraz z oryginalnym opakowaniem, a my chętnie zwrócimy Ci je lub wymienimy.

Wytyczne

1. Aby otrzymać zwrot, należy uzyskać upoważnienie do zwrotu w dziale obsługi klienta. Jeśli paczka zostanie zwrócona przez pierwotny adres, z którego została wysłana, najprawdopodobniej nie otrzymamy jej, a zwrócona paczka zostanie ponownie wysłana do Ciebie.

2. Proszę podać powód zwrotu, aby uzyskać autoryzację zwrotu i adres zwrotny.

3. W przypadku zwrotu towaru, należy starannie opakować opakowanie, ponieważ uszkodzenia / straty towaru podczas transportu do nas są na ryzyko klienta. Prosimy o podanie następujących informacji wraz ze zwrotem: kod produktu / nazwa produktu, nazwa rachunku, adres; nazwa statku, adres; numer zamówienia; szczegółowy powód powrotu.

4. Wszystkie powroty są zalecane do wysłania za pośrednictwem przewoźnika, który można prześledzić. Nie ponosimy odpowiedzialności za pakiety, które nie zostały otrzymane, jeśli zostały wysłane za pośrednictwem przewoźnika, który nie jest identyfikowalny. Zwroty muszą zostać wysłane z góry. Nie przyjmujemy przesyłek C.O.D.

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, powiadomimy Cię o Twojej zwróconej paczce. Następnie musisz złożyć kolejne zamówienie na przedmiot, który chcesz wymienić. Prosimy o powiadomienie tylko uszkodzone lub wadliwe produkty mogą być zwrócone do wymiany. Wyślij do nas e-mail po pierwsze, ponieważ zwroty bez autoryzacji zwrotu z naszej strony nie będą akceptowane i możesz uzyskać adres zwrotny. Wszystkie przedmioty można wymienić tylko na wymianę za taką samą cenę.

Anulowanie

Jeśli złożyłeś zamówienie i chcesz je anulować, napisz do nas na nasz adres e-mail w usłudze w ciągu 8 godzin od złożenia zamówienia, ale możemy nie pobierać opłat za niewielką opłatę manipulacyjną, jeśli nie możesz zaoferować odpowiednich powodów anulowania. Nie martw się! Nawet po 8 godzinach nasza przyjazna obsługa klienta zrobi wszystko, co w naszej mocy, aby zatrzymać przetwarzanie i wysyłkę produktów, ale nie ma gwarancji, że będziemy w stanie je anulować na czas.

Powrót